niedziela, 28 grudnia 2014

Nimue po raz pierwszy

Obrazek dostała na gwiazdkę pewna miła dziewczynka.

                                                                Materiał - aida 20 ct
                                                               Mulina - pojedyńcza nitka Ariadna i DMC
                                                                             według własnego doboru
                                                               Trochę koralików
Kto zna wzór, od razu zauważy różnicę miedzy moją wersją, a oryginałem.  Nie jestem do końca przekonana,że tak to miało być, trochę ta moja elfinka wygląda na taką "po przejściach".........  głównie z racji mocno zdemolowanych skrzydełek
Tutaj to się w ogóle przestałam trzymać wzoru.....
Ale największy problem miałam z konturami na twarzy, prułam i poprawiałam, ale i tak nie jest dobrze, niestety nie miałam już czasu na więcej poprawek, bo mikołaj czekał.
Pocieszam się, że obrazek jest przeznaczony na ścianę, a z daleka wygląda nieźle ....




Dziękuję wszystkim za odwiedziny i miłe słowa w komentarzach :) pozdrawiam serdecznie i życzę Szczęśliwego Nowego Roku


6 komentarzy:

  1. Uroczy obrazek, piękny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny hafcik :
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszedł Ci obrazek :) i powiem Ci że Twoja wersja jest super :) mnie się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna wróżka! Wiem, że wszystkie rękodzielniczki są perfekcjonistkami, ale obrazek naprawdę wygląda uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje gratulacje! ta dziewczynka pewnie była zachwycona, czekam na dalsze obrazki z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Woooooow śliczny!!! Tyle pracy! Efekt niesmowity!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy