niedziela, 1 stycznia 2017

121. Sal w ciemno - styczeń

Witajcie z Nowym Rokiem :) Wszystkiego najlepszego Wam życzę, spełnienia marzeń i planów, zdrowia i wszelkiego dobra, spokoju ducha i dość czasu na realizacje pasji :)

Styczniowy wzorek został już rozesłany. Wprawdzie jest to coś zupełnie innego niż zapowiadany "mały słodziaczek", ale tamtego wzoru nie zdążyłam dokończyć, troszkę się mi plany skopały.  Po prostu - przyszła sobie taka paskudna grypa i zepsuła nam Święta :( :(
Całe szczęście, że poprzedni post podsumowujący miałam prawie gotowy, udało się mi na tyle skupić, żeby go opublikować :) I jak dobrze, że z nowym rokiem choróbsko odpuściło, a schody na trasie kuchnia - sypialnia skuliły się z wysokości Ewerestu do  skromnego Giewontu :) :)
Z tego styczniowego wzorku nie jestem do końca zadowolona, ale jakbym go teraz zaczęła poprawiać, to by roku brakło. Mam nadzieję, że przynajmniej niektórym z Was się spodoba.
A teraz już lecę z blogowymi wizytami, no i jeszcze muszę się pozapisywać na wszystkie zabawy planowane na ten rok. :)
Pozdrawiam serdecznie.

P.S. Mam pytanie - czy ograniczyć się tylko i wyłącznie do wzorków kartkowych, czy też może być taki troszkę większy , np 10-15 cm. ?😉

17 komentarzy:

  1. Życzę zdrówka w nowym roku! Co do styczniowego wzorku bardzo mi pasuje:) A wymiary niech zostają kartkowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też choróbsko w święta się przyplątało:( Ale juz jest ok:) Dzięki za wzorek. Też jestem za kartkowymi wzorkami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w nowym roku , zdrowia przede wszystkim dla Ciebie i rodzinki.
    Wzorek dostałam , dziękuję, tulipanki śliczne będą :-). I mam pytanie widzę że wzory sa projektowane w hafix , to czy dałoby sie je zapisać w JPG wiem że jest tam taka opcja bo sama nieraz korzystam z niego . Niestety te w pdf dla mnie sa nieczytelne , muszę robić konwersję do JPG żeby powiększyć, niestety tracą sporo na jakości.
    Jeżeli chodzi o wielkość wzorów , dla mnie obcja kartkowa , nie wyszywam obrazków bo nie mam takiej potrzeby a i czas 20 dni dla mnie na duze wzorki jest za krótki .
    Ale oczywiście może jakos sobie poradzę, tak jak było z choinka :-)
    Pozdawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzorek już mam, bardzo mi się podoba :) Też jestem za wzorkami kartkowymi, ale oczywiście dostosuję się do reszty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wzorek, mnie też się podoba:-) Też jestem za kartkowymi wzorkami:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzorek prześliczny =) dla mnie mogą być małe jak i troszkę większe wzorki =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego w nowym roku!
    Wzorek jest super - już nie kombinuj. Jak dla mnie mogą być też większe.
    Ps. Jesli jesteś zainteresowana kwiatowym rokiem - proszę o kontakt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo zdrowia, szczęścia i spełnienia marzeń w Nowym Roku. Ja też jestem za wzorami kartkowymi. Większych nie zdążyłabym wyszyć

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowia! I dalej tak wspaniałej inwencji twórczej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja przesyłam najlepsze życzenia samych szczęśliwych dni w Nowym Roku. No i oczywiście dużo zdrówka!
    Wzorek jest śliczny, taki delikatny - wyjeżdżam teraz na tydzień i już w torbie mam zapakowany tamborek z kanwą i mulinki - wykorzystam wieczory :)
    Ja jestem i za małymi i za większymi wzorkami - za wszystkie będę wdzięczna. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wzorek przysłałaś! Rozjaśni nam zimę! Wzorki większe mogą być, ale wtedy może wyślesz je wcześniej? Pozdrawiam i życzę Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzorek śliczny. Ja jestem za kartkowymi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczęśliwego Nowego Roku!
    Jestem za malutkimi wzorkami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za wzorek:) będzie idealny na Dzień Babci😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Wzorek dotarł:)
    Jak dla mnie mogą być i większe ale dostosuję się do ogółu:)
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę Ci: pomyślnego, zdrowego i pełnego twórczych inspiracji 2017 roku.Pozdrawiam zimowo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Elu gonię wzór styczniowy, podoba mi się ale musiał ustąpić miejsca pewnym pilnym misiom. Co do Twojego pytania praktyczniejsze są te wzory kartkowe ale od czasu do czasu większy nie zaszkodzi tylko daj nam więcej czasu na wyszycie takiego, jak sama zauważyłaś sporo blogowych wyzwań w tym roku :)
    Zdrówka i mnóstwa pomysłów i inspiracji na ten Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy