poniedziałek, 2 stycznia 2017

122. Ufokowy rok.



Kiedy Katarzyna z bloga "Krzyżykowe szaleństwo"  ogłosiła drugą edycję zabawy w likwidację ufoków, nie zastanawiałam się ani chwili. Potrzebna mi jakaś konkretna motywacja do zabrania się za moje obiekty niewyszyte :) Może się uda jakiś zutylizować, ponadto nie mogę nic większego zacząć, bo oba krosna już zajęte.
Numer 1 - to oczywiście "Srebrna Madonna".


Numer 2 - czyli "Wiosna w Paryżu", a może jesień...


Numer 3 - czarna kanwa i "Pokutnica" , oj z tym to będzie naprawdę ciężko...


Jest jeszcze gdzieś na strychu dobrze schowany ten tygrys na zielonej kanwie


I to by były wszystkie, czyli jak dobrze pójdzie - zajęcie na cały rok.Oczywiście jakieś inne hafciki też powstaną, w końcu zapisałam się też na parę innych zabaw. :)

18 komentarzy:

  1. Elu, życzę wytrwałości :) Będę Ci kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za wiosnę w Paryżu bo jest przepiękna!!!!
    Ps. Za inne tez trzymam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia i wytrwałości życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie, będzie się działo...Jesteś niezłomna! Oprócz talentu podziwiam zapał. Oj. żebym to ja miała odrobinkę tej cierpliwości, która Tobie przypadła.... w nadmiarze...
    Pełna pokory jestem, ale chyba po prostu do roboty powinnam się wziąć :)
    Pozdrawiam serdecznie i wiem, że wszystko zrobione będzie na czas i i w wersji LUX
    http://domklary.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tygrys najbardziej mi się podoba:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne hafty! Życzę powodzenia)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za Twoje plany i powolutku wyciągam z szuflady swoje UFOki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokutnica mnie zaintrygowała, bo jakoś nie kojarzę, co to będzie za haft.

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki i cieszę się, że chcesz się bawić ze mną

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz do skończenia śliczne delikatne hafty, powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno uda Ci się skończyć wszystkie zaczęte prace. Trzymam kciuki :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, wielkie przedsięwzięcia przed Tobą. Będzie się działo i krzyżykowało:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Elciu życzę Ci powodzenia i wytrwałości w postanowieniu, kciukasy zaciśnięte. To będzie owocny ufokowy rok :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy