niedziela, 29 stycznia 2017

127. Kwiatowy rok - róża

Kwiaty rzadko goszczą wśród moich haftów i w tym roku postanowiłam to zmienić. Świetnym pretekstem okazała się zabawa u Kasi - "Kwiatowy rok". 
Pierwszym wyzwaniowym zadaniem była róża

Wzorów oczywiście mnóstwo i ciężko się zdecydować na jakiś jeden konkretny.
W końcu stanęło na złudnie niedużym różanym pączku :)

Wyszywałam na aidzie 18 ct kolor rustico, mulina DMC tylko 9 kolorów.
Wielkość haftu 10 x 26 cm.

Nie udało się mi na razie znaleźć odpowiedniej ramki, przypuszczam, że z tym będzie kłopot z racji wymiarów. Będę potrzebować czegoś długiego i wąskiego zarazem. Na razie przymiarka w ramkach wirtualnych:
w kolorze:

i w klasycznej oprawie:

Pozdrawiam niedzielnie :)


 
.

22 komentarze:

  1. Przepiękna jest ta róża, bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękna róża! Taka wytworna wręcz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna róża. Też mam ją w planach

    OdpowiedzUsuń
  4. Róża jest śliczna i delikatna, może i ja ją wyhaftuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Różany pączek jest po prostu prześliczny.
    Kocham takie bladoróżowe róże.
    Elu, czy dotarł może mejl ze zdjęciami mojego zaległego salowego haftu.
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow piękna róża...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna róża:) Taka delikatna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna praca :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poniadziałkowo podziwiam, efektowna róża. Spora, na obrazek idealna :)
    Pozdrawiam
    http://domklary.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Różyczka cudna, przepiękna:) Jak znajdę chwilę czasu może też taki wyhaftuję; Mi bardzo się spodobała;

    OdpowiedzUsuń
  11. Elegancka róża. Ciężko będzie znaleźć dla niej gotową ramkę - tak sądzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny hafcik wybrałaś :).

    Podoba mi się w drugiej wersji obramowania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny wzór!!! Żałuję, że odeszłam od xxx, bo ten wzór urzekł mnie niezmiernie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna, podoba mi się kolor kanwy, idealnie pasuje do tej różyczki :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy