niedziela, 28 lutego 2016

83. Wymianka zakładkowa z romansem w tle

W ""Misiowym zakątku" trwa właśnie kilkuetapowa wymianka zakładkowa. Pierwszy  temat to zakładka w klimacie romansowym.
Do mnie na skrzydłach poczty przyfrunęła zakładka od Anko
Bardzo ślicznie dziękuję :)
A ode mnie do Mikaglo  pofrunęła taka zakładka

Sama wymyśliłam hafcik, więc gdyby ktoś chciał, to proszę
Zakładka ma też drugą stronę, nie jestem pewna, czy do końca udaną.

Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze.:) Pozdrawiam serdecznie.

6 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten skromny hafcik. A ta wstążka wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zakładki, Ja miałam przyjemność otrzymać od Ciebie zakładkę i jestem bardzo zadowolona z takiego prezentu, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O raju, ten wzór to Ty tak sama...? Jesteś niesamowita. Super zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O wow, podziwiam! Ja nie umiem wymyśleć wzoru, chylę czoła tym co potrafią. Zakładka bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy