sobota, 15 października 2016

SAL krzyżykowy w ciemno

Jak zapewne niektóre z Was już wiedzą, trochę się zajmuję projektowaniem wzorów do haftu.
Sprawia mi to wiele frajdy, ale niestety ma jedną zasadniczą wadę - większość wzorów ląduje w schowku, bo zwyczajnie brakuje mi czasu, żeby je wyszyć. Tylko niektóre ruszyły w świat i naprawdę bardzo się cieszę, gdy gdzieś, kiedyś natrafiam w czeluściach internetu na już gotowe hafty. :)
Ostatnio bardzo się polubiłam z małymi formami i dlatego przyszła mi na myśl salowa zabawa.
Taka trochę tajemnicza :) tylko dla osób wyszywających krzyżykami i aktywnie blogujących.
A tak by wyglądały zasady:

1. Zapisy na adres email elcja27@gmail.com do 25.11.2016.
 Listę chętnych będę aktualizować pod tym postem.
Edit:
Przypominam o mailu do mnie, samo wyrażenie chęci w komentarzu i pobranie banerka nie wystarczy, jeśli nie będę wiedziała, gdzie wysłać schemat.

2. Obowiązkowe jest umieszczenie banerka na swoim blogu.

3. Zabawa potrwa cały rok od 01.12.2016 do 20.12.2017 i dla osób, które wytrwają przewidziane są nagrody.

4. Każdego 1-go dnia miesiąca wyślę na Wasze adresy mailowe schemat haftu. Będzie to z zasady jakiś drobny wzorek, np. na kartkę. Schemat będzie opracowany na kanwę 18 ct i mulinę DMC. Będą to nowe wzory, nigdzie wcześniej nie publikowane, zrobione na podstawie własnych rysunków lub grafik znalezionych w internecie.
Edit:
Nie ma obowiązku sztywnego trzymania się kolorów i rozmiarów.

5. Do 20-tego dnia miesiąca należy przesłać do mnie zdjęcie wykonanej pracy, a 25-tego umieszczę je w poście podsumowującym za dany miesiąc.
Edit:
Na swoim blogu można zaprezentować wykonany haft w dowolnym terminie.

I jak się Wam podoba taka zabawa? Znajdą się chętne odważne?
Gdyby były jakieś pytania, czy wątpliwości odnośnie zasad, proszę pisać.
Odpowiedzi na pytania w komentarzach.
Serdecznie zapraszam do krzyżykowania w ciemno :)

Lista uczestniczek:
1. Irena "Babuchowe robótki"
2. Katarzyna Ż "W kąciku na poddaszu"
3. Mariola "Krzyżykowy szał"
4. Paulina "Świat pchełki"
5. Katarzyna "Krzyżykowe szaleństwo"
6. Anna "Ręczne robótki Anny"
7. Weronika "Świat nicią malowany"
8. Bożena "Francesca" 
9. Ula K. "Kulskowo-kolorowo, niteczkowo"
10. Paulina M. "Atelier igłą malowane"
11. Agata  "AGATA ARTystycznie"
12. Violka "Robótkuje i bloguję"
13. Cytrulina "Cytrulina Hand Made"
14. Sylwia Murzynowska "Ruda Mama i jej pasje"
15. Myśli pisane "Myśli krzyzykiem pisane"
16. Marta Kaczkowska "Krzyżykowy zakątek"
17. Ania "Crochet.pl"
18. Ewa Gawlik "Biblioteka haftu"
19. Karolina S. "Bawełniane niteczki"
20. Anna Klimkiewicz "Nitkowe zapiski"
21. Ania "Czarodziejka igly i nitki"
22. Mlenka "Mlenkowe różności"
23. Marille "Marilles crochet..."
 

43 komentarze:

  1. Brzmi interesująco....A czy dajesz jakąś dowolność np.zmiana kolorów czy kolorowa kanwa itp. No i czy muszą to być DMC, bo ja np. wyszywam ariadną.
    Jeszcze się zastanawiam, ale banerek powieszę:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że można zmieniać i kolory i kanwę. Jak komuś będzie bardziej pasowało. Mulina DMC z tej racji, że mam cała paletę i łatwiej mi dobrać kolor.

      Usuń
  2. Ciekawy Sal, zawsze można małe hafciki jakoś zagospodarować:)
    Głowy nie urwiesz jak coś pójdzie nie tak?
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesuje mnie czy to będzie jeden obrazek haftowany przez rok czy kilka???Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi mnie twój pomysł, ale obawiam się, że nie dam rady wywiązać się z zobowiązania przez cały rok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że uda mi się wyszyć wszystkie obrazki. Przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi bardzo interesująco. Będę myśleć.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja i ja.... też się zgłaszam, zaraz wyślę maila =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Banerek powiesiłam, żeby nie zapomnieć, a o udziale w zabawie jeszcze pomyślę.
    Pomysł bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. z pewną dozą nieśmiałości zgłaszam się i ja :) zaraz piszę emaila

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę Wam kibicować i ciekawa jestem Twoich wzorków :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo kuszące. Lubię małe wzorki. Ale jeszcze muszę się zastanowić. W razie czego będę się dopisywać ;)
    W każdym razie gratuluję pomysłu z fajną zabawą.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmm bardzo ciekawy pomysł na SAL :) Muszę się zastanowić, ale banerek już przygarnęłam :)

    bibliotekahaftu.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się z miłą chęcią pobawię :) banerek umieszczę jutro

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm.. trafiłam tu od Eli i bardzo mnie zainteresował sal. Nie wiem czy zmieszczę jeszcze jedna zabawę w swoim juz napietym grafiku ale spróbuję. Przeraż mnie tylko ta kanwa 18ct, będę na pewno wyszywać max na 16ct.
    Banerek zaraz wieszam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysł mi się bardzo podoba, mam ochotę podjąć wyzwanie tylko muszę pomyśleć czy czasowo dam radę
    Mam miesiąc do namysłu :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zaryzykuję i również się zapisuję na SAL :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysł fajny, spróbuję podjąć wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Z przyjemnością się z Wami pobawię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Brzmi tajemniczo i bardzo mi sie to podoba. :) Poza tym skusił mnie banerek:) Zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również, jeśli można, chętnie przyłączę się do Salu. Brzmi bardzo tajemniczo :) Jutro zamieszczę banerek u siebie na blogu. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawy, bardzo kuszący SAL... aj... jestem rozdarta... A post na naszym blogu z taka pracą do kiedy? Też do 20-tego każdego miesiąca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, u siebie można post, kiedy będzie komuś pasować.

      Usuń
  23. Cześć, ja też chętnie wezmę udział w salu. Będzie to mój pierwszy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Trafiłam tu dzisiaj, więc będę z ciekawością oglądać przebieg zabawy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. :( szkoda, że dopiero dziś zobaczyłam zaproszenie
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dopiero dziś dowiedziałam się o zabawie -z bloga Ani (https://feedly.com//i/subscription/feed/http://iwanna59.blogspot.com/feeds/posts/default).... czy nie jest za późno, aby się jeszcze zgłosić

    http://anek73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że dopero dzisiaj załapałam się o twój SAL w ciemno:( Życzę wszystkim miłej zabawy! http://bubiejko.blogspot.com.by

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie lubię zazdrościć, jednak tym razem zdarzyło się. Małe hafciki to coś na mój troszkę jeszcze niesprawny bark ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Powodzenia dziewczyny :) i miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Po prosze o dopisanie do chetnych. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. chetnie nadrobie ten styczniowy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. chetnie nadrobie ten styczniowy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Po prosze o dopisanie do chetnych. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cześć Elu, czy można dołączyć do Twojej zabawy? Jeśli tak, to bardzo chętnie
    pohaftuję w Waszym towarzystwie.

    Mój e-mail: haftusiowa.kraina@gmail.com

    Pozdrawiam :) Ela J.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeśli jest możliwość to z miłą chęcią również bym się dopisała do zabawy :) mogę nawet nadrobić wcześniejsze miesiące :) pozdrawiam
    mój mail twasylow@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy