poniedziałek, 9 stycznia 2017

123. Breloczki

Miałam do zrealizowania specjalne zamówienie prezentowe - na komplet dwóch breloczków.
Po pierwsze haftowany dwustronny breloczek - z jednej strony inicjał w kolorze zielonym metalizowanymi nićmi, a po drugiej miniaturka z robionego wcześniej obrazka z pieskiem.
Co się nakombinowałam ,żeby zmniejszyć wzór i żeby nadal był czytelny - to się możecie domyślać :):)


 Po drugie szydełkowa sówka, kiedyś taką zrobiłam i pokazałam na blogu, zamawiającej się spodobała, jedynie życzeniem było zmiana koloru głównego na zielony. Wydziergane szydełkiem 0,5 mm, wielkość to jakieś 3-4 cm.


 A tak się prezentuje całość z każdej strony :)




12 komentarzy:

  1. Bardzo ładne breloczki 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Breloczek świetny ale robić takie maleństwa to już mniej świetnie:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności! A z psiaka słodziak wyszedł więc warto było tak kombinować =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękności :) A ta sówka jest po prostu urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wywiązałaś się ze swojego zobowiązania. I masz rację - zmniejszanie wzorków, to istny koszmar jakiś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te breloczki. A sówka urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super robota!!! Ja też chwilami dziergam sówki, może wnet zakończę i pokażę na blogu. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Sówka jest przeurocza, a haftowany breloczek i na mnie czeka:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapitalny breloczek :) haha a sówka jest przesympatyczna :). Mam podobną tylko niebieską :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy