niedziela, 22 stycznia 2017

125. Kartki BN jemioła

Bardzo się mi przydały wszystkie kartki zrobione w zeszłorocznej zabawie z Ulą K., więc w tym roku bawię się oczywiście dalej. :) Na styczeń Ula zadała nam temat


Taki sobie miły pasożycik :):) U mnie powstał w wersji haftowanej:


A potem został oprawiony w złoto, perły i gwiazdy :)


I jak się Wam podoba moja kartka?
Taki wbrew pozorom mały hafcik męczyłam przez dwa tygodnie, nieraz po prostu zasypiając z igłą w ręce i to w biały dzień. Jakoś nie mogę dojść do siebie po tej grypie, czuję się zupełnie pozbawiona energii.......
A dzieci mają ferie......

21 komentarzy:

  1. Kartka oczywiście się podoba :) Zdrowia kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka :) Fajnie wygląda z przyszytymi perełkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jemioła pięknie wygląda :-))) Zdrowia życzę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka, fajna jemioła, zwłaszcza z tymi perełkami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka bardzo mi się podoba. Ślicznie wyhaftowana jemioła.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny hafcik, też miałam ochotę na tą gałązkę..ale w końcu poszłam w kolorki:)
    Piekna, delikatna karteczka :)
    Pozdrawiam Elu
    K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka :) dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo stylowa karteczka! Też biorę udział w zabawie.:) Polepszenia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka śliczna!
    Zdrówka życzę:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powstała bardzo fajna karteczka i, to z "pasożytem" ;).

    Oj, trzymam kciuki za powrót formy :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna karteczka:-)
    Dużo zdrówka Ci życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Elcia, tka mnie zaraziłaś tym haftem, że próbuję. Ale... Światło mi przeszkadza. Kolory się rozmywają, wzoru nie widzę, tragedia. Chyba do lata poczekam :)
    A Twoje hafty są zawsze takie piękne, o każdej porze roku :)
    Pozdrawiam
    http://domklary.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna, delikatna karteczka. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Udana karteczka :)
    Taki czas, że już pogodą zmęczeni, energii brakuje

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna
    Pozdrawiam serdecznie!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny hafcik to i karteczka urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kartka, świetny pomysł z tymi perłami :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy