środa, 25 stycznia 2017

Podsumowanie styczniowe - sal w ciemno

Cześć i chwała i wielki ukłon dla tych z Was, które podjęły wyzwanie i zdecydowały się, pomimo wszystko.
Pora na zdjęcia:

1. Ania Iwańska


2. Ania Piotrowska


3. Ania Klimkiewicz


4. Bożena



5. Cytrulina


6. Elunia
 Dodatkowo wyszyła bonusową choinkę z grudnia.


7. Ewa Gawlik



8.Irena


9. Karolina S.


10. Mariola


11. Paulina

12. Violka


Jestem pełna podziwu dla Was, szczerze przyznaję, że ten wzór niezbyt się mi udał. Przeczytałam dokładnie wszystkie komentarze i wyciągnęłam z nich wnioski na przyszłość.
A tak wygląda moja inspiracja
Pozdrawiam serdecznie :)

18 komentarzy:

  1. DZiękuję za zabawę. Wszystkie kartki bardzo ładne. Czekam na następny wzór

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu dziękuję za zabawę i fajne podsumowanie. W sumie łatwo nie było ale widzę, że dziewczyny dały radę, całkiem sporo tych haftów powstało. Inspiracja była śliczna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie hafciki są śliczne :) Ciekawe jaki wzorek będziemy miały do wyszycia w lutym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się poddałam, trochę przeraziła mnie ilość kolorów w tak małym wzorze. Dziewczynom poszło świetnie, śliczne kartki powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne prace powstały.
    Zaglądałam na blogi koleżanek i oglądałam ich prace, ale w hurcie u Ciebie wyglądają bardzo ciekawie - można sobie porównać np. dobór kolorów i efekt końcowy.
    Ciekawa jestem co nam szykujesz na luty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie hafty takie same, a jednak każdy inny :) Pięknie wyszły! Rewelacyjna galeria! Z niecierpliwością i podekscytowaniem czekam na kolejny wzorek :)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten sam wzór a jednak każdy obrazek inny =) miło się tak ogląda wszystko naraz =) a teraz czekam z niecierpliwością na kolejny Twój wzór! =D

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam ciekawa ile osób dotrwa do 3 etapu: wspaniała dwunastka ;)
    ps. pomyliło mi się, że to dziś rozsyłasz wzorek i czekam od rana z niecierpliwością hehehe

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace wykrzyzykowane zostały. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne hafciki i karteczki powstały! Stworzenie wzoru do takiego cieniowanego i delikatnego obrazka to prawdziwa sztuka!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale wysyp śliczności,brawo

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne prace :) Ach... zapachniało już wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak już pisałam przy pierwszym hafcie, bardzo jestem opóźniona, ale już nadrabiam.
    Niebawem pierwszy hacik, a jakoś niedługo potem będzie drugi.
    Wasze tulipanki bardzo mi się spodobały.
    Pozdrawiam wszytskich serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyszły te tulipany:) może nadrobię zaległości w wolnym czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyny bardzo Wam gratuluję wytrwałości. Ja nadal w lesie. Niedługo z niego wyjdę i wtedy będę się chwalić. Póki co trzymam za Was kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super tulipany niby wzór ten sam a jednak się różnią, najlepiej to widać w Twoim podwumowaniu. Gratuluję tym co podołały w styczniu i z ciekawością czekam na luty :) Elu zaznacz połowę wzoru jeśli masz taką opcję w programie. Ułatwisz wyszywanie tym co zaczynają od środka np. mi :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj przyznam, że jak na razie najtrudniejszy wzór, ale dałam radę :) Interpretacja tego wzoru u innych bardzo mi się podoba, ta różnorodność :) ile pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy