środa, 22 marca 2017

135. Kwiatowy rok - tulipan

Czas na kolejny wyzwaniowy kwiat - tulipan.


Przyznam się szczerze, że tak średnio lubię te kwiaty.  Może to było przyczyną, że w tym miesiącu poszłam w zupełny minimalizm.  Mam  tylko nadzieję, że Kasia uzna mój wytwór za tulipan :):)
Haft na aidzie 18 ct, we dwie nitki muliny, jeden kolor w dodatku taki mało tulipanowy.


A teraz zastosowanie, czyli po prostu kartka.


Brakuje jeszcze napisu, ale ten dodam już przed wysłaniem.  Póki co kartka wędruje do pudełka z prezentowymi zapasami.
Pozdrawiam serdecznie :)

15 komentarzy:

  1. Fajne są takie minimalistyczne wzorki :)
    Twój tulipan jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzorek jest genialny , mam gdzieś podobny w swoich zbiorach , ale tego tulipanki widzę po raz pierwszy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bardzo lubię tulipany i zawsze żałuję, że są tylko wczesną wiosną. Twój zaś będzie cieszył oko cały rok.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, jak przykro mi to czytać, bo ja kocham tulipany! Ale karteczka bardzo udana i na pewno się przyda.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się ten tulipanek bardzo podoba, karteczka wyszła świetna:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna interpretacja tematu - super Tulipan :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wzór i w moich ulubionych kolorach:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tam zaraz że minimalizm :) dla mnie to kawał dobrej roboty, i godziny przyjemnego haftowania :) a efekt powalający :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy