niedziela, 18 lutego 2018

165. Poduszki

Pisałam już, że ostatnio wróciłam z wielkim zapałem do dziergania na drutach.  Zapasy włóczek mam w domu wcale niemałe, przydało się by je trochę zutylizować, bo miejsca brak. :)
Na razie skupiam się na małych formach, a jedną z nich były poduszki - dokładnie w ilości sztuk 3, dwie w odcieniu szarości i jedna czarna.


Bardzo prosty wzór z prawych i lewych oczek.  

 

W szarych poduszkach zapięcie z tyłu na drewniane guziki, a przy okazji się dowiedziałam, że aktualna moda nakazuje prezentację owej tylnej strony z guzikami. :)

7 komentarzy:

  1. śliczne, aż się chce przytulić do nich

    OdpowiedzUsuń
  2. Te drewniane guziki wygladaja swietnie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam poduszki ! Patrzę na Twoje i mam ochotę się w nie wtulić :D

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszewki pierwsza klasa!!! Mają w sobie wiele uroku. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo eleganckie :) podobają mi się takie podusie, a te guziki przy nich :3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy