sobota, 24 lutego 2018

166. Choinka 2018 - luty

Zafiksowałam się zupełnie na zabawowe zadania, ale jak zdrowie szwankuje, to takie małe robótki są w sam raz. :)      W zabawie bombkowej u Raeszki była do wyszycia taka nietypowa bombka, dorobiłam jej dla towarzystwa koleżankę.

Układ kolorów odwrotny i nawet postarałam się zrobić ten sam błąd, żeby się mi wielkością zgadzały.
Po czym połączyłam je na stałe tworząc taką zawieszkę.






Zdjęcia zrobione dzisiaj w warunkach naturalnych, udało się wyczaić chwilę pomiędzy śnieżycami :)
Ale brr, ależ ziiimno :)
Pozdrawiam weekendowo i zimowo :)

8 komentarzy:

  1. Świetna zawieszka powstała.
    U nas też zima wróciła - właśnie sypie śnieg.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna zawieszka w fajnych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bombeczka! U mnie też śnieżyce i bardzo wietrznie. Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajniutka :) O tak mróz chyba się zadomowił na dłużej, a ja tak chciałabym już wiosnę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna zawieszka w fajnych kolorkach :)

    สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy