czwartek, 20 grudnia 2018

199. Niespodzianka

Poczta dostarczyła mi paczkę, ku mojemu zdziwieniu, bo nie spodziewałam się żadnej dużej przesyłki.
Ale przysłowiowa szczęka to mi opadła po otworzeniu :)


Jakiś czas temu wygrałam rozdawajkę u Karoliny z Bawełnianych niteczek.
Ale to miały być trzy aniołki, a otrzymałam całe mnóstwo prezentów :)




I jeszcze mały sylwestrowy zestaw do haftu,  frywolitkową śnieżynkę, dziurkacz ozdobny, tasiemki, cekinki, czekolada, serwetki, cieszyłam się tym wszystkim jak dziecko.
Karolinko bardzo, bardzo Ci serdecznie dziękuję, to cudowna niespodzianka :)

3 komentarze:

  1. Cieszę się, że choć to skromna paczuszka, to jednak sprawiła Ci trochę radości:-)
    Pozdrawiam cieplutko i Wesołych Świąt:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję super wygranej :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej ale Cię zaskoczyła Karolina :) hihi, te reniferki :) bomba.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy