sobota, 5 stycznia 2019

202. Pokrewne dusze - odsłona 1.

Nie wytrzymałam i chociaż miałam zacząć dopiero w nowym roku, to jeszcze przed Świętami postawiłam pierwsze krzyżyki. :)
Tytuł oryginału "The kindred spirits" autorka Anne Stokes.



 Wzór dostępny na stronie HAED nie do końca przypadł mi do gustu - zbyt za zielony, jak mawia moje dziecię :) Ale od czego są koleżanki Rosjanki, pomocna dłoń podesłała mi ciemniejszą wersję tego wzoru,  wielkie dzięki :) Nie byłabym sobą, gdybym czegoś tam przy nim nie pomodziła po swojemu :)
Mój schemat ma 450 x 628 krzyżyków oraz 86 kolorów muliny DMC, a zmieścił się na "skromniutkich" 36 stronach formatu A-3. Wyszywam na aidzie Zwiegart 20 ct easy count i w wersji super hurra optymistycznej, to chciałabym go zawiesić na ścianie na swoje 50 urodziny.


Całość mojego ustrojstwa do haftowania nie zmieściła się w kadrze, bo zamiast normalnych drążków od krosna użyłam kijów do szczotki. :)


Na dzisiaj mam taki fragment, czyli rozciecie na sukni elfa i wbrew pozorom, a raczej wbrew kiepskiej jakości zdjęcia, nie składa się on głównie z czarnego koloru:) Na żywo widać wszystkie brązowe i ciemnozielone załamania materiału.
Pozdrawiam serdecznie :)

23 komentarze:

  1. Dużo czasu dajesz sobie na jego wyszycie :):):) Świetny jest. Trzymam kciuki za jego realizację.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny obraz. I tempo też zabójcze. Z pewnością zdążysz przed wyznaczonym czasem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się zapowiada, a w tym tempie to szybko go skończysz:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolos....bedę ci kibicować

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Podziwiam za takie kolosy. Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! bardzo lubię takie grafiki fantasy a tu wzór ogromny, podziwiam Cię za ambicję i kibicuję w postępach, obyś skończyła przed 50tką :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Obrazek jest przepiękny i życzę Ci zrealizowania tego projektu zgodnie z zamierzeniami:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ścieło mnie z nóg!
    Chylę czoła bo obraz juz teraz jest powalający :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny :) Życzę powodzenia i wytrwałości. Chętnie podglądnę dalsze postępy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. oj będę kibicować :) wyjątkowo piękny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie niewyobrażalna wielkość do haftowania. Podziwiam Cię Elu i trzymam kciuki za Twoje przedsięwzięcie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, wiem co to znaczy, taki wielki obraz... Trzymam kciuki za jego ukończenie na czas i żebyś nie poddała się zwątpieniu (mnie się zdarzyło;))Piękny będzie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow będzie cudo! I coś czuję, że powstanie szybciej niż do 50 urodzin :D Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawdziwe cudo wybrałaś do haftowania. Trzymam kciuki i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia i wytrwałości w haftowaniu, trzymam kciuki i kibicuję:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko, ale wspaniały obraz!!! Na pewno będę śledzić postępy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. U la la! Ambitnie :)
    W ubiegłym roku rzuciłam sie na projekt motocykla i o mało nie poległam, szczególnie, że to był mój pierwszy haft w życiu.
    Ale dałam radę i jestem z siebie dumna bo poszedł na zbożny cel.

    Pewnie, że tego czasu każdemu brakuje...ale jak zapał jest to coś tam się zawsze wygospodaruje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny obraz, trzymam kciuki żebyś zdążyła jeszcze przed 50 :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj będzie haftowania,będzie!!Trzymam kciuki za cierpliwość:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wzór przepiękny! Z ogromną przyjemnością będę podglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczny będzie. Wprawdzie to nie moje klimaty, ale mocno kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy