niedziela, 9 września 2018

190. Po wakacjach....

Wakacje się skończyły, pora odwiesić bloga z kołka :)
To nie był zdecydowanie czas robótek, chociaż coś tam chwilami podłubałam.  Ale o tym następnym razem, dzisiaj się pochwalę wakacyjnymi wojażami z dzieciakami. Trochę się powłóczyliśmy po kraju, szukając miejsc ciekawych dla dzieci, zdobywając kolejne zamki, góry i jaskinie.....
W bliższych okolicach zdobywaliśmy Dziki Zachód w Kurozwękach, niestety kukurydziany labirynt nas pokonał :)
 
 Cały dzień w jednym miejscu i zero nudy u dzieci, czyli Magiczne ogrody

Oczywiście nie mogło na naszej trasie zabraknąć zoo, tym razem Śląskiego

 A jak już jesteśmy na Śląsku to oczywiście Legendia, całe dwa dni pełne atrakcji. Okazało się, że nie lubię rollercoasterów. to zdecydowanie zabawa nie dla mnie, ale córa się wprost zakochała, przejechała się na tym koszmarnym Lechu aż! 6 razy. A ja się głupia dałam jej namówić na niewinnie wyglądającą huśtawkę - a po obie byłyśmy zielone, a mój żołądek przestał się bujać i obracać po jakichś 2 godz. :)


 Kolejne miejsce pełne atrakcji, trochę zagubione gdzieś w mazowieckich lasach - Farma Iluzji.
Świetna zabawa z odrobiną nauki... latający dom naprawdę robi wrażenie, zresztą parę innych iluzji też - tak łatwo oszukać nasze zmysły. Jedynie syn się nie nabierał na żadne lustrzane sztuczki,  a mnie to pomogło zrozumieć jego problem z widzeniem.

 A na koniec wakacji włóczęga po Jurze Krakowsko - Częstochowskiej


Do naszej listy zdobytych zamków dołączyły:  Ogrodzieniec (nasza baza wypadowa), ruiny zamku w Olsztynie, Mirowie i Morsku (gdzie miałam przygodę z mrówkami niczym Telimena :)), odrestaurowany Zamek Bobolice oraz gród na Gorze Birów.  Oraz szlak pieszy przez Mirowską Grzędę i Pustynia Błędowska i inne atrakcje...... Fajnie było po prostu, mnóstwo śmiechu i zabawy, czasem zupełnie niespodziewanych przygód - typu "dzień w którym zwariowała nawigacja", a my jeździliśmy po polnych drogach, aż w końcu utknęliśmy w środku lasu, gdy droga się skończyła........
Moje dzieciaki założyły sobie zdobycie wszystkich zamków w Polsce, więc czeka nas jeszcze dużo włóczęgowskiej zabawy, kto wie może jeszcze w tym roku gdzieś się jeszcze wybierzemy.....
A o robótkach będzie wkrótce...
Pozdrawiam powakacyjnie :)

5 komentarzy:

  1. baterie naładowane,czas do pracy haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wakacje! Jurę mam w planach na rowerze w przyszłym roku i bardzo zaintrygowała mnie Farma Iluzji!
    Łagodnego powrotu do codzienności życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieliście cudowne wakacje i pełno atrakcji :).

    Twoje dzieci mają taki sam plan jak ja z zamkami w Polsce :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej ale ekstra! Marzą mi się takie podróże z dziećmi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog, zastanawiam się nad odwiedzeniem tego miejsca z dziećmi w wakacje:)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy